Dodací podmínky
Zboží je možné si po dohodě osobně vyzvednout v provozovně, nechat si ho zaslat Zásilkovnou či společností PPL.
Vámi objednané zboží se snažíme odeslat vždy v co nejkratší možné době, aby bylo zboží u Vás včas. Abychom to mohli zajistit, je důležité, abyste při vyplňování dodacích údajů řádně vyplnili požadované informace. (Může se stát, že napíšete špatně adresu či uděláte chybu ve svém příjmení a zboží nelze doručit.) Proto si, prosím, vyplněné údaje vždy zkontrolujte, aby se předešlo případnému zbytečnému zdržení či vrácení Vaší zásilky.
Jak je uvedeno v záložkách platební podmínky a dodací lhůty, způsob doručení i jeho cenu volíte sami. Můžete si zboží objednat Zásilkovnu či PPL, můžete zboží zaplatit převodem (a zvolit jen způsob dopravy) anebo si ho vyzvednout v naší provozovně (hotově však platit nelze, proto si můžete zboží vyzvednout až po zaplacení převodem na náš účet). V případě volby platby převodem Vám zboží zasíláme ihned po připsání částky na náš účet.
Ceny dopravy
- Při volbě doručení Zásilkovnou 95,- Kč + cena případného nadstandardního balení.
- Při objednávce nad 1.500 Kč je možnost volby PPL 145 Kč + cena případného nadstandardního balení.
- Při osobním odběru zaplatíte cenu zboží předem na účet, vyzvednutí je zdarma.
Zboží zasíláme jen v rámci ČR. Pro zasílání do zahraničí nás kontaktujte na e-mail: info@dumtricek.cz
Nakupování v našem eshopu se řídí nákupním řádem - běžnými ustanoveními vyplývajícími ze zákona viz Obchodní podmínky.
Dodací lhůty
Jelikož jde o zakázkovou výrobu, snažíme se nachystat Vaši objednávku do týdne od obdržení platby. Dodací lhůty ale mohou záviset na aktuální dostupnosti Vámi zvoleného textilu. Pokud by textil nebyl skladem u nás, ani u dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat a společně se domluvíme.
Pokud zvolíte variantu doručení přes Zásilkovnu, obvyklá lhůta doručení je následující pracovní den po vyřízení Vaší objednávky. Dále máte možnost zvolit k přepravě PPL, která Vám zboží doručí taktéž následující pracovní den po převzetí Vaší zásilky.
Zboží zasíláme jen v rámci ČR, po domluvě (info@dumtricek.cz) i do zahraničí.
Chci vyměnit, vrátit nebo reklamovat zboží
Yourmerch.cz je zakázková výroba, která se zahajuje po odsouhlasení klienta, proto některé důvody k reklamaci nelze akceptovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o výrobu na zakázku, reklamace vzhledu, vkusu, velikosti, barevnosti není možná. Vždy souvisí s Vámi dodanými daty a komunikaci. Samozřejmě se to netýká případných chyb z výroby nebo skrytých vad/kazů textilu - zde jsou stejné podmínky jako u klasického zboží prodávaného na internetu. Během výroby zboží prohlížíme, abychom předcházeli nechtěným situacím.
Zpravidla jsme nikdy nic nemuseli řešit či dokazovat a vše probíhalo v pořádku pro obě strany. :-)
Pokud naleznete oprávněnou chybu, produkt/y odeslat na adresu:
EASY POINT s.r.o.
Valtířov 6
400 02 Velké Březno
Jak postupovat
Napište nám na e-mail: info@dumtricek.cz nebo (pro případně problémové účty, které by nám mohly spadnout do spamu) info@easypoint.cz
Můžete nám zavolat na tel. č. 775 568 015 v pracovní době 7:00 - 15:30, mimo tuto dobu můžete volat na
tel. č. 607 239 898.
Při kontaktu se domluvíme na následujícím postupu
- ODEŠLETE PRODUKT ZPĚT NA DODACÍ ADRESU.
- Do balíku vložte fakturu nebo její kopii a napište text, který se jasně týká důvodu výměny, vrácení nebo reklamace (případně je také možné si stáhnout níže Formulář pro uplatnění reklamace nebo Formulář pro odstoupení od smlouvy).
- U vrácení nebo výměny zboží kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy.
- U reklamace je ze zákona lhůtu 30 dní ode dne vyzvednutí zásilky, ale vše se snažíme vyřešit co nejrychleji.
Ke stažení:
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Formulář pro uplatnění reklamace
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy